歡迎致電任問唔嬲日語學習查詢熱線,廣東話請按一字。

1. 嘩!一級!咁你咪好勁?冇野可以再學架啦喎?

參考答案:(靦腆地) 梗係唔係啦!一級合格根本唔代表 d 咩。你夠有考會考英文啦!咁你英文係咪好勁?冇野可以再學架啦喎?

2. 嘩!你學左咁耐,睇日劇唔駛字幕啦?

參考答案:咁你學左英文咁耐,睇美劇唔駛字幕啦?

3. 嘩!你日文咁叻,去日本旅行一定冇問題啦?

參考答案:就算你唔識日文,去日本旅行都唔會有咩問題架喎!

4. 學日文難唔難架?

參考答案:有邊種語言唔難學?有講聲我知喎!

5. 學日文有咩用?

參考答案:冇用唔學得架咩?

6. 你做野用到日文咩?

參考答案:用唔到架!咁我唔係學咩都要同工作有關卦?

7. 咁你可以教日文架啦喎!

參考答案:我想教熊文多d!起碼我真係識。

8. 咁日本你咩都知架啦?

參考答案:學日文,唔等於熱愛日本文化,又唔等於係日本通架喎!

9. 咁你咪一定成日去日本?

參考答案:我都想呀!唔駛做呀!

10.  喂!你講句日文黎聽下?

參考答案:痴線!冇啦啦係條街度講咩日文?

****

自從學習日本語以來,以上問題我大概要回答至少數十次。但所謂「參考答案」,顧名思義,就只能作參考,雖然心裡對於重複回答問題感到不勝其煩,但仍不厭其煩耐心解答。說到底,只是為打開話匣子而已,不是嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    紫熊 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()